Společný plenér VOŠG a SSUŠD

V prvním říjnovém týdnu probíhá na školní plenérové chatě ve Vysoké nad Jihlavou společný plenér našich studentů se studenty Soukromé střední a vyšší umělecké školy dizajnu z Bratislavy. Studenti pracují ve smíšených týmech nad plenérovými projekty na téma Světlo v plenéru.

V návaznosti na plenér odcestovali ještě v říjnu 3 studenti VOŠG na týdenní pobyt na bratislavskou Školu dizajnu k dopracování společného týmového projektu karetní hry.

VOSG PLENER (2019) (1 of 16).jpg

VOSG PLENER (2019) (13 of 16).jpg

VOSG PLENER (2019) (15 of 16).jpg

VOSG PLENER (2019) (17 of 16).jpg

VOSG PLENER (2019) (7 of 16).jpg

VOSG PLENER (2019) (3 of 16).jpg

VOSG PLENER (2019) (10 of 16).jpg

Zpráva ze společného česko-slovenského projektu v Bratislavě 13.10. – 19.10.2019

účastníci projektu ze strany VOŠG:
Lucie Pozníková
Martin Dušek
Radim Jelínek
Martin Pelikán (bratislavkého výjezdu se neúčastnil)

Na letošním plenéru začala ve spolupráci s bratislavskými studenty z partnerské školy vznikat originální karetní hra, která sklízela pozitivní ohlasy hned po prvním play testu mnohými účastníky plenéru. Díky tomu jsme jako česká část týmu dostali možnost strávit týden v Bratislavě a na vývoji hry pokračovat. Na Slovensko jsme se vydali hned týden po samotném plenéru v neděli 13. 10. a odjeli jsme až v sobotu 19. Hned první den jsme po ubytování v Cvernovce, místních ubytovnách pro uměleckou komunitu, dostali možnost se s jedním z vyučujících na Škole Dizajnu podívat po historickém centru Bratislavy a dostali pár tipů na galerie a nějaké právě probíhající výstavy. V pondělí nám už pomalu začínala práce na hře. V budově školy se nám dostalo uvítání od vedení školy a studentů, se kterými jsme se seznámili během týdne na Vysoké. Hned poté jsme se ale usadili v místnosti, kterou nám škola poskytla jen pro naši práci, a začali jsme prodiskutovávat nutné otázky okolo dalšího vývoje naší hry. Během týdne jsme dopilovali některé herní mechaniky a hru lépe vybalancovali, aby byl gameplay více zábavný a méně repetitivní. Začali jsme pomalu mluvit o vizuálu celé hry a dohodli se na světě, do kterého koncept chceme zasadit - shodli jsme se na atypickém antickém světě, který budou hráči vylupovat. Ke konci týdne jsme již měli nadefinovaný vizuální styl, dobalancovaný gameplay a hotový nástřel na digitální tester verzi, takže nakonec můžeme zhodnotit, že jsme na hře nějaký kus práce určitě udělali. Během týdne jsme si ale užili spoustu zábavy se studenty bratislavské školy, prohlédli si některé z jejich prací a navštívili spoustu zajímavých míst. Hru jsme ke konci týdne odprezentovali vedení školy a s dobrým pocitem jsme si ze soboty udělali rekapitulační den, ve kterém jsme si ujasnili, co je potřeba dodělat z domova a do kdy hru skutečně dokončit. Hra s pracovním názvem Hands of Glory by mohla být hotová již do lednových klauzur a odprezentovaná jihlavskému i bratislavskému vedení.


logo.jpg
karta_dum_otrokare.png

karta_chram.png